
1-й тип ВІППО — Інтернет.
2-й тип Школа — Інтернет — ВІППО.
3-й тип Вчитель — Інтернет — Методист.
4-й тип: Вчитель — Інтернет — Центр.
5-й тип: Вчитель — Інтернет.
Кожен з виділених типів має свої особливості організації як за змістом так і за формою, однак для кожного з них повинна існувати система, що визначається такими складовими:
*навчальний заклад як організаційна структура дистанційного навчання;
*інформаційні ресурси — бази даних навчально-довідкових матеріалів;
*технічні і програмні засоби забезпечення технології ДН;
*викладачі дистанційного навчання або комп'ютерних навчальних програм (тьюторів);
Головним завданням такого навчання залишається доступ всіх бажаючих до якісної освіти впродовж всього життя,читати детальніше.
Вже розроблена концепція розвитку дистанційної освіти в Україні, але лише деякі школи нашого регіону мають досвід дистанційного навчання своїх учнів.
Серед шкіл Волинської області, які активно залучають своїх учнів до дистанційних форм навчання можна назвати Луцька гімназія №14, вчитель інформатики гімназії №14 та методист лабораторії інформатики ВІППО Гісь І.В., за його авторством працює "Заочна школа олімпійського резерву для учнів".
Затурцівська ЗОШ В.К.Липинського, '''вчитель інформатики Глова А.М., розроблений ним сайт для роботи з обдарованими учнями.
При лабораторії інформатики Волинського інституту післядипломної освіти педкадрів працюють веб 2.0 ресурси для організації дистанційного супровіду навчання освітян Волині за індивідуальною формою навчання: Щоденник подій лабораторії інформатики, Intel на Волині,VIPPOWiki, Волинська Iнтернет олімпіада.