На індивідуальну форму навчання за програмою «Використання мережевих технологій Веб 2.0 в навчально-виховному процесі" з
допомогою дистанційних ресурсів лабораторії, прибули вчителі інформатики Ліщук Світлана Іванівна Яблуньківської ЗОШ І-ІІІст., план роботи, Виклюк Ярослав Васильович, Нововолинський ліцей-інтернат, план роботи, Скарвінко Інна Валентинівна, НВК «Ківерцівська ЗОШ І ст.– Ківерцівська районна гімназія».
План роботи:
- Про використання веб 2.0 ресурсів для супроводу навчальної діяльності.
- 10 способів використання блогів.
Питання дня - як ресурси Веб 2.0 дозволяють керувати навчальною діяльністю учнів, вести зворотній зв'язок з ними і оцінювати роботу учнів.
- Д/З: обрати предмет та тему уроку для реалізації проекту "Учень як вчений" та розробити дидактичні та методичні матеріали до нього. Приклад Л. Демкової.
Залікова картка
- Рефлексія в коментаріях.
Питання для рефлексії: "Про що я не дізнався сьогодні, з того, що очікував."
- Релаксація тут.
допомогою дистанційних ресурсів лабораторії, прибули вчителі інформатики Ліщук Світлана Іванівна Яблуньківської ЗОШ І-ІІІст., план роботи, Виклюк Ярослав Васильович, Нововолинський ліцей-інтернат, план роботи, Скарвінко Інна Валентинівна, НВК «Ківерцівська ЗОШ І ст.– Ківерцівська районна гімназія».
План роботи:
- Ознайомлення з планом спецкурсу.
- 10 способів використання блогів.
Питання дня - як ресурси Веб 2.0 дозволяють керувати навчальною діяльністю учнів, вести зворотній зв'язок з ними і оцінювати роботу учнів.
- Д/З: обрати предмет та тему уроку для реалізації проекту "Учень як вчений" та розробити дидактичні та методичні матеріали до нього. Приклад Л. Демкової.
Залікова картка
- Рефлексія в коментаріях.
Питання для рефлексії: "Про що я не дізнався сьогодні, з того, що очікував."
- Релаксація тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар