07.06.11

Залікова картка     Он-лайн захист попередніх робіт слухачів

На цьому етапі роботи мабуть прийшов час подумати над змістом блогу і навіщо він нам вчителям. Створити блог можна на раз - два - три. Тим більше, якщо треба пройти курсову перепідготовку...
А що далі з ним робити? Ось в чому проблема? Як зробити так, щоб ще й ми вчителі "не засмічували" Інтернет?
Я пропоную не лише створити свій блог, але в першу чергу сконцентрувати зусилля у вирішенні питань його функціонування та розвитку.
Слід подумати та обговорити, як зробити блог змістовним, корисним і цікавим тим, для кого він створений, і як «завести звичку» не забувати про нього.
Тому пропоную обговорити ці питання на майданчику нашого блогу в коментарях.
Пропоную ще раз переглянути досвід ведення навчальних блогів наших колег: "Ничего себе, все людям", ЦОРоМАны,  Математика, Живая геометрия, Блог простого учителя, Блог школьного всезнайки, Изучаем физику, pedsovet.su,  Образовательный блог, Блог учителя английского языка.
Каталог учебных блогов
Образовательные блоги "Улей"
А тут гарні навчальні матеріали
БлогоНеlp
Рефлексія в міні чаті. Питання для рефлексії: "Чим допоможе мій освітній блог учням у освоєнні ними шкільного матеріалу?"
Релаксація:

Немає коментарів:

Дописати коментар