07.06.11

Залікова картка     Он-лайн захист попередніх робіт слухачів

На цьому етапі роботи мабуть прийшов час подумати над змістом блогу і навіщо він нам вчителям. Створити блог можна на раз - два - три. Тим більше, якщо треба пройти курсову перепідготовку...
А що далі з ним робити? Ось в чому проблема? Як зробити так, щоб ще й ми вчителі "не засмічували" Інтернет?
Я пропоную не лише створити свій блог, але в першу чергу сконцентрувати зусилля у вирішенні питань його функціонування та розвитку.
Слід подумати та обговорити, як зробити блог змістовним, корисним і цікавим тим, для кого він створений, і як «завести звичку» не забувати про нього.
Тому пропоную обговорити ці питання на майданчику нашого блогу в коментарях.
Пропоную ще раз переглянути досвід ведення навчальних блогів наших колег: "Ничего себе, все людям", ЦОРоМАны,  Математика, Живая геометрия, Блог простого учителя, Блог школьного всезнайки, Изучаем физику, pedsovet.su,  Образовательный блог, Блог учителя английского языка.
Каталог учебных блогов
Образовательные блоги "Улей"
А тут гарні навчальні матеріали
БлогоНеlp
Рефлексія в міні чаті. Питання для рефлексії: "Чим допоможе мій освітній блог учням у освоєнні ними шкільного матеріалу?"
Релаксація:

06.06.11

Продовжуємо роботу за програмою "Веб 2.0 ресурси в навчально-виховному процесі", дистанційно (індивідуальна форма).
План роботи:
- Створення дидактичних та методичних матеріалів до ресурсу Веб 2.0 в проекті "Учень, як вчений.
- Добираємо матеріали з Інтернету для проекту, якщо потрібно, добавляємо закладки в БобрДобр.
- Завантаження матеріалів до проекту на сервер https://docs.google.com,  практична робота №5
- Реєстрація на http://Slideshare.net,  та завантаження презентацій на сервер
Можна також обирати для розміщення презентацій інші цікаві сервіси:
http://prezi.com/, (http://prezi.com/learn/) або ж https://www.slideboom.com/, (використовуються анімації.)
- Як вставити презентацію в блог  на Slideshare детальніше.
- Гаджети, віджети, різниця між ними...
- І на кінець ;(
Залікова картка  Он-лайн захист попередніх робіт