01.06.11

План роботи наступніх днів індивідуальних курсів:
- Створення портфоліо вчителя до програми.
- Ознайомлення з навігацією ВІППОВікі. Завдання: відшукати наш спецкурс "Учень, як вчений"2 .
- Виконання практичної роботи №1 "Створення п/скриньки на Gmail.com". 
- Підбір теми з обраного предмету для реалізації проекту "Учень як вчений"2, та створення презентації вчителя для супровіду навчальної діяльності учнів за обраною темою на уроці Приклад Л. Демкової.
- Створення дидактичних та методичних матеріалів, наповнення портфоліо.
- Працюємо в Інтернеті, добираємо матеріали для проекту "Учень як вчений"2.
- Реєстрація на БобрДобр, створення закладок до проектів та приєднання до групи "Учень, як вчений". 
- Завантаження матеріалів до проекту на сервер https://docs.google.com,  практична робота №5
Рефлексія в гостьовій книзі. Питання до рефлексії: "Чи став я сьогодні Бобреням і Блогером?" 
 Залікова картка  Он-лайн захист попередніх робіт

31.05.11

На індивідуальну форму навчання за спецкурсом -

«Використання мережевих технологій Веб 2.0 в навчально-виховному процесі"

 за допомогою дистанційних ресурсів лабораторії, прибули наступні вчителі інформатики:
* Соботович Андрій Васильович, Ратнівський р-н, ЗОШ  І-ІІст., с. Краска, 
* Троцюк Людмила Петрівна, Ковельський р-н, ЗОШ  І-ІІІст., с. Дубове,
* Слободян Василь Іванович, вчитель інформатики,Нововолинської ЗОШ №8,
* Киричук Андрій Михайлович, вчитель інформатики,Нововолинської ЗОШ №3,
* Аршулік Леонід Остапович, вчитель інформатики, Маневицький р-н, ЗОШ І-ІІІст., с. Боровичі.
* Коцура Галина Григорівна, Любомльський р-н, ЗОШ  І-ІІІст., с. Вишнів,
* Андросюк Валентин Віталійович,  Любомльський р-н, ЗОШ  І-ІІІст., с. Гуща,
* Вовк Богдан Богданович,  Горохівський р-н, ЗОШ  І-ІІІст., с. Угринів.
* Сень Ірина Михайлівна, м.Любомль ЗОШ I-IIIcт. ст. №3.
 Індивідуальний план, керівник Демкова Л.М. 
План роботи:
- Очікування і сподівання від курсу в міні-чаті блогу.
- Реєстрація на курсах тут.
- Ознайомлення з планом спецкурсу.
Вступ:
- Про створення інформаційного освітнього простору навчального закладу, Карта розуму.
Дистанційне навчання, форми дистанційного навчання.
Про використання веб 2.0 ресурсів для супроводу навчальної діяльності.
- 10 способів використання блогів.
  Питання дня! - як ресурси Веб 2.0 дозволяють керувати навчальною діяльністю учнів, вести зворотній зв'язок з ними і оцінювати роботу учнів. 
Д/З: обрати предмет та тему уроку для реалізації проекту "Учень як вчений" за допомогою Веб 2.0 ресурсів та розробити дидактичні та методичні матеріали до нього. Приклад Л. Демкової.

 Залікова картка  Он-лайн захист попередніх робіт

- Рефлексія в гостьовій книзі.
 Питання для рефлексії: "Про що нового, з того що очікував, я сьогодні дізнався на спецкурсі."
- Релаксація тут.