На індивідуальну форму навчання за спецкурсом -
* Троцюк Людмила Петрівна, Ковельський р-н, ЗОШ І-ІІІст., с. Дубове,
* Слободян Василь Іванович, вчитель інформатики,Нововолинської ЗОШ №8,
* Киричук Андрій Михайлович, вчитель інформатики,Нововолинської ЗОШ №3,
* Аршулік Леонід Остапович, вчитель інформатики, Маневицький р-н, ЗОШ І-ІІІст., с. Боровичі.
* Коцура Галина Григорівна, Любомльський р-н, ЗОШ І-ІІІст., с. Вишнів,
* Андросюк Валентин Віталійович, Любомльський р-н, ЗОШ І-ІІІст., с. Гуща,
* Вовк Богдан Богданович, Горохівський р-н, ЗОШ І-ІІІст., с. Угринів.
* Сень Ірина Михайлівна, м.Любомль ЗОШ I-IIIcт. ст. №3.
Індивідуальний план, керівник Демкова Л.М.
- Про використання веб 2.0 ресурсів для супроводу навчальної діяльності.
- 10 способів використання блогів.
Питання дня! - як ресурси Веб 2.0 дозволяють керувати навчальною діяльністю учнів, вести зворотній зв'язок з ними і оцінювати роботу учнів.
Д/З: обрати предмет та тему уроку для реалізації проекту "Учень як вчений" за допомогою Веб 2.0 ресурсів та розробити дидактичні та методичні матеріали до нього. Приклад Л. Демкової.
Залікова картка Он-лайн захист попередніх робіт
- Рефлексія в гостьовій книзі.
Питання для рефлексії: "Про що нового, з того що очікував, я сьогодні дізнався на спецкурсі."
- Релаксація тут.
«Використання мережевих технологій Веб 2.0 в навчально-виховному процесі"
за допомогою дистанційних ресурсів лабораторії, прибули наступні вчителі інформатики:
* Соботович Андрій Васильович, Ратнівський р-н, ЗОШ І-ІІст., с. Краска, за допомогою дистанційних ресурсів лабораторії, прибули наступні вчителі інформатики:
* Троцюк Людмила Петрівна, Ковельський р-н, ЗОШ І-ІІІст., с. Дубове,
* Слободян Василь Іванович, вчитель інформатики,Нововолинської ЗОШ №8,
* Киричук Андрій Михайлович, вчитель інформатики,Нововолинської ЗОШ №3,
* Аршулік Леонід Остапович, вчитель інформатики, Маневицький р-н, ЗОШ І-ІІІст., с. Боровичі.
* Коцура Галина Григорівна, Любомльський р-н, ЗОШ І-ІІІст., с. Вишнів,
* Андросюк Валентин Віталійович, Любомльський р-н, ЗОШ І-ІІІст., с. Гуща,
* Вовк Богдан Богданович, Горохівський р-н, ЗОШ І-ІІІст., с. Угринів.
* Сень Ірина Михайлівна, м.Любомль ЗОШ I-IIIcт. ст. №3.
Індивідуальний план, керівник Демкова Л.М.
План роботи:
- Очікування і сподівання від курсу в міні-чаті блогу.
- Ознайомлення з планом спецкурсу.
Вступ:
- Про створення інформаційного освітнього простору навчального закладу, Карта розуму.
Вступ:
- Про створення інформаційного освітнього простору навчального закладу, Карта розуму.
- Дистанційне навчання, форми дистанційного навчання.
- Про використання веб 2.0 ресурсів для супроводу навчальної діяльності.
- 10 способів використання блогів.
Питання дня! - як ресурси Веб 2.0 дозволяють керувати навчальною діяльністю учнів, вести зворотній зв'язок з ними і оцінювати роботу учнів.
Д/З: обрати предмет та тему уроку для реалізації проекту "Учень як вчений" за допомогою Веб 2.0 ресурсів та розробити дидактичні та методичні матеріали до нього. Приклад Л. Демкової.
Залікова картка Он-лайн захист попередніх робіт
- Рефлексія в гостьовій книзі.
Питання для рефлексії: "Про що нового, з того що очікував, я сьогодні дізнався на спецкурсі."
- Релаксація тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар